Ana Sayfa GÜNCEL “YEDAŞ Rol Model Alınan Bir Kuruluştur”

“YEDAŞ Rol Model Alınan Bir Kuruluştur”

161
0
Paylaş


Fatsa YEDAŞ İşletme Müdürü Arslan İçöz, önemli açıklamalarda bulundu.
İşletme Müdürü Arslan İçöz, açıklamalarında YEDAŞ’ın Fatsa Merkez başta olmak üzere 5 ilçeye daha 7 gün 24 saat hizmet verdiğini dile getirdi.
Fatsa YEDAŞ İşletme Müdürü Arslan İçöz’un açıklamlarının devamı ise şu şekilde; “YEDAŞ, sorumluluğunu aldığı Orta Karadeniz bölgesindeki 5 ilde (Samsun, Ordu, Sinop, Amasya ve Çorum) yaşayan tüm insanların temel ihtiyaçlarından biri olan elektrik enerjisinin dağıtımını standart hizmet anlayışından çıkartmış, milyonlarca hayata dokunan ve hizmet verdiği her haneyi “YEDAŞ ailesinden biri” olarak sahiplenen, ülkemizde ve sektöründe rol model alınan bir kuruluştur.

Bu anlayışla YEDAŞ Ordu il müdürlüğüne bağlı Fatsa OYM (operasyon yönetim merkezi) olarak Fatsa merkez başta olmakla beraber Çamaş-Aybastı-Korgan-Çatalpınar- Kabataş ilçelerine Hizmet vermektedir. Yaklaşık olarak 220 muhtarlığa ve 900 trafo postasına için 60 personeli ile 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.

“Enerjimizi Sizden Alıyoruz” sloganıyla elektrik dağıtım sektörünün lider markası olarak, yasal düzenlemeler ve ilgili mevzuatlar çerçevesinde;
• Müşterilerimize kesintisiz ve kaliteli elektriğin dağıtımını sağlamak için, yeni yatırımlar yaparak, gelişen teknolojiyi de takip ederek sistemde hayata geçirmek,
• Dağıtım hizmetlerinin, müşterilerimize günümüz modern işletmecilik anlayışıyla güler yüzlü, adil, kusursuz ve zamanında sunulmasını sağlamak,
• Müşteri memnuniyetinin ve hizmet kalitesinin sürekliliğini sağlamak ve artırmak, sürekli iyileştirilmesi için çözüm odaklı ve öngörülü hareket etmek,
• Etkili bir liderlik, sorumlu ve katılımcı bir yönetim anlayışı ile Kalite Yönetim Sisteminin şartlarına uymayı ve çalışanların katılımı ile etkinliğini sürekli iyileştirmeyi sağlamak ve örnek şirket olmak,
• İçinde bulunduğumuz toplumun yaşam kalitesini iyileştirmeye yönelik projelere destek vermek, oluşturmak ve gerçekleştirmek,
• Çalışanlarımızın bireysel hedefleri ile şirket hedefleri arasında yön birliği sağlamak, birlik ve beraberlik duygusunu geliştirmek ve en üst düzeyde tutmak,
• Tüm çalışanlarımızı mesleki eğitim ve kişisel gelişim programları ile destekleyerek kendilerini sürekli geliştirmelerini ve verimliliklerini artırmalarını sağlamak,
• YEDAŞ’ın kalite politikasıdır.

Ayrıca YEDAŞ olarak;

YEDAŞ olarak;
• Çalışanlarımızın mesleki sağlık ve emniyetlerini korumak, tüm paydaşlarımızla olası iş kazalarını ve bunların etkilerini en aza indirmek ve bu doğrultuda iş ve hizmet üretiminde verimlilik ve kaliteyi sağlayabilmek için uygulanabilir tüm kanun ve yönetmeliklerle birlikte hareket ettiğimizi,
• Düzenleyeceğimiz eğitim programları ile çalışanlarımızın bu sistem içerisindeki yerlerini ve sorumluluklarını kavramalarını sağlayarak, sorumluluk bilinçlerinin gelişmesine katkıda bulunulduğu
• Çalışanlarımızın da katılımıyla olası riskleri ortadan kaldırmak ve bu çerçevede tüm çalışanlarımıza sağlıklı ve güvenli bir iş ortamı yaratacağımızı,
• Her yıl yeni amaç ve hedefler belirleyerek, İSG Sistemimizin sürekli gelişmesini sağlamayı ve bu amaç doğrultusunda İSG faktörünü ön planda tutan bir dağıtım şirketidir.”

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here